I dag er det siste frist for påmelding til Pippikurset jeg har laget flyer og plakater til. Så da passer det jo fint med et refortalt blogginnlegg fra forfatterbloggen:

Pippi Power handler om å tro på seg selv. Lage sin egen verden slik man vil ha den, og om å gi hverandre mulighet til å leve som man ønsker. Ting kan gjøres baklengs, i et tre eller rett og slett ikke gjøres i det hele tatt! Uten dårlig samvittighet, med nytelse og mest av alt med tilstedeværelse! Så vanskelig, og så enkelt!

En av setningene om du står fast er «Hva ville du ha gjort om du var Pippi?» Da lar vel de fleste spørsmål seg besvare… Da jeg kjente gruenervene før forrige tannlegetime, tenkte jeg først «Hva er det verste som kan skje?» og fikk svaret «Hull!!» «Hva ville Pippi ha gjort?» Hmmm …«Satt inn en helt ny gulltann, kanskje med diamant på toppen – og gitt seg selv en is til dessert»

Ble ingen av delene på meg, men tanken gjorde meg gladere til sinns, selv om en gulltann med diamant sikkert hadde betydd lengre tid i stolen og en kvalt lommebok! Pent hadde det vel kanskje heller ikke blitt…

Gitte Jørgensen gir av sin egen energi og inspirerer driftige damer til å føle Pippi-Poweren på kroppen! Boka hennes leses over hele landet, og hun holder flere kurs ulike steder i Norge årlig. Perfekt for å få egentid opp på to-do-listen!

Jeg har deltatt på weekendkurs på Høylandet i 2011, og deltok på årskurs i Oslo i 2012. Smarteste jule+bursdagsgaven jeg har fått!!

PIPPI POWER - boka du kan lese for å få opp dampen, eller rett og slett legge beina på bordet!

PIPPI POWER – boka du kan lese for å få opp dampen, eller rett og slett legge beina på bordet!