Tidligere nyhetsjournalist i NRK Susanne Egset blogger om NORSKE HEMMELIGHETER og slipper katta ut av sekken: Vi feirer 5-årsjubileum på Deichman Majorstua i Oslo den 30. august!

Permane til Cathrine Louise Finstad er stappfulle av nordmenn sine inste tankar og løyndommar. Ho står bak nordmenn sin heilt eigen digitale skriftestol.

I dag vil eg dele eit heilt spesielt kunstprosjekt med dykk, nemleg Norske Hemmeligheter som har femårsjubileum i år.

Dette er staden på nettet der nordmenn kan ause av sine inste hemmelege  tankar, og få dei høveleg illustrert og publisert. Eg har fulgt denne nettstaden i mange år, og det sluttar aldri å overraske meg kor mange løyndomar folk har. Kor mange eg identifiserer meg med, og kor mange eg let meg sjokkere over.

Kor store og kor små ting folk går rundt og tenker på, og held hemmeleg.

Denne reportasjen om Norske Hemmeligheter som eg skreiv for NRK.no i mars 2013:

Våre innerste tankar på nett

«Jeg vil ha tilbake jomfrudommen min»

Denne løyndomen tikka inn til Cathrine Louise Finstad klokka 08.10 onsdag morgon.

Den skjulte tanken frå ein anonym person er…

Vis opprinnelig innlegg 1 365 ord igjen