Siste del av oktober forsvant i en fei! Nå er både Visuelt og Sharing Possibilities Oslo 2014 forbi, samtidig som NORSKE HEMMELIGHETER har putra og gått som det pleier.

Her er noen øyeblikk inntil jeg får samle tanker og ord til å skrive skikkelige blogginnlegg om hendelsene. WOW! for en oktober dette har vært!

Visuelt på plakaten! Med spennende foredrag, workshops og fest såklart!

Visuelt på plakaten! Med spennende foredrag, workshops og fest såklart!

Sharing Possibilities Oslo 3014 gikk over all forventning. Bilderullen min er stappa av bilder fra middager, foredrag, workshops og smil fra de europeiske landene som var representert. Her er TAKK-innlegget jeg nylig publiserte på Euroipean Illustrators Forum sin nettside.

Sharing Possibilities Oslo 3014 gikk over all forventning. Bilderullen min er stappa av bilder fra middager, foredrag, workshops og smil fra de europeiske landene som var representert. Her er TAKK-innlegget jeg nylig publiserte på Euroipean Illustrators Forum sin nettside.

NORSKE HEMMELIGHETER har vært på trykk flere steder i forbindelse med NTB saken som ble skrevet tidlig i høst. Her er fargerike hemmeligheter på trykk i tidligere utgaver av Stemmer. Nytt nummer med nye hemmeligheter kommer nå i november!

NORSKE HEMMELIGHETER har vært på trykk flere steder i forbindelse med NTB saken som ble skrevet tidlig i høst. Her er fargerike hemmeligheter på trykk i tidligere utgaver av Stemmer. Nytt nummer med nye hemmeligheter kommer nå i november!

Oktober ble avslutta med knask og knep for mange. Denne kunstneren traff jeg på mathallen - mye bedre enn plast synes jeg!

Oktober blei avslutta med knask og knep for mange. Denne kunstneren traff jeg på mathallen – mye bedre enn plast synes jeg!