Årets første kunstutstilling ble Robin Haugaas sin BANANAS! Kan virkelig anbefales! Go bananas og gjør et kupp til veggen!

Utstillingen finner du i Theresesgate 16, frem til klokka 16 i dag, og fra 12 til 16 i morgen!

I anledning utstillingen brukte jeg veske med banantrykk. Hvis det var en kveld i livet mitt denne veska var passende - så var det denne!

I anledning utstillingen brukte jeg veske med banantrykk. Hvis det var én kveld i livet mitt denne veska var passende – så var det denne! Legg også merke til hvor spennende dette ser ut når vinduene er dekket til med gråpapir helt til klokka slo 18 og dørene åpna!

Utstillingen Bananas består av silketrykk, stensilering og installasjon!

Utstillingen Bananas består av silketrykk, stensilering og installasjon!

Mon tro hva kiloprisen er på disse....

Mon tro hva kiloprisen er på disse….

DJ bak banankasser sørga for livlig musikk og steming!

DJ bak banankasser sørga for livlig musikk og stemning!

Bananmuffins og bananshakes sto på menyen!

Bananmuffins og bananshakes sto på menyen!

Kunstneren selv, Robin Haugaas, foran sin slags Mona LIsa inspirerte Chiquitadame.

Kunstneren selv, Robin Haugaas, foran sin slags Mona Lisa inspirerte Chiquitadame.

Tre jenter og en banan...

Tre jenter og en banan…

Farger du sjelden ser på bananer.

Farger du sjelden ser på bananer.

I forkant av åpningen ble det lovet bort 10 mini-regnbuebananer i et mini-opplag (Bananas for scale) til de første som kom på utstillingen. Jeg var så heldig å time ankomsten slik at denne snart kommer opp på veggen min!

I forkant av åpningen ble det lovet bort 10 mini-regnbuebananer i et mini-opplag (Bananas for scale) til de første som kom på utstillingen. Jeg var så heldig å time ankomsten slik at denne snart kommer opp på veggen min! (Det tok ikke lange tida før det var KØ utenfor lokalet!)

Mer gjennomført utstilling skal man lete lenge etter! Selv dørmatta var dekorert med en banan!

Mer gjennomført utstilling skal man lete lenge etter! Selv dørmatta var dekorert med en banan!

 

Forrige gang jeg var på utstilling med Robin Haugaas var positivt hodebry