I dag er siste frist for å levere inn bidrag til Årets Vakreste Bøker! Jeg gleder meg ekstra over årets arrangement fordi jeg har mulighet til å delta på prisutdelingen! Tidligere år har det vært full kræsj i kalender´n! Har så klart fått med meg utstillingen i etterkant, men det er noe eget å være i salen når de premierte blir ropt opp. For ikke å snakke om Bokkunstprisen!

Årets vakreste Ebok deles i år ut for andre gang under Årets vakreste Bøker 2015. Veldig spennende å se hva som dukker opp, og stas med en såpass fersk kategori at man nå har mulighet til å følge den helt fra starten!

Jeg leser kun bøker jeg har behov for å notere eller markere i som Ebok pr. dags dato. Fordelen med at man kan «slå opp» kun markeringer og sine egne notater i etterkant er genialt når man vil lære underveis. Mon tro om slike bøker en dag også kan bli vakre?

Grafill minner om Årets vakreste bøker på grafill.no

Grafill minner om Årets vakreste bøker på grafill.no

Priser for Årets vakreste Bøker 2015 deles ut på Nasjonalbiblioteket i Oslo, torsdag 26. mars kl 19. Forlag og formgivere har sendt inn sine beste bokverk, og en jury har funnet fram til verdige vinnere. På prisutdelingen deles det også ut en pris for Årets best tilrettelagte Bok og hedersutmerkelsen Bokkunstprisen overrekkes. (kilde:grafill.no)