For en tid siden møtte jeg VG Helg for å snakke om NORSKE HEMMELIGHETER. Om seg selv sier VG Helg: «VG Helg er Norges største avismagasin som gir deg spennende mennesker, de beste historiene, de viktigste nyhetsreportasjene og bildene som nesten er for gode til å være sanne. Vi vil underholde, hviske hemmeligheter og skrive saker som åpner verden – kort sagt gi den gode helgefølelsen.»

Og med den beskrivelsen må man jo virkelig si at man brått befinner seg i det gode selskap! Selv om NORSKE HEMMELIGHETER strengt tatt alltid burde være der det er hemmeligheter!

Akkurat nå ligger artikkelen ute på betalingstjenesten VG+, og for dem som best liker sin avis i papir så kommer den i hyllene i morra! Blir spennende å se!

Journalist Julia Renate Ingebrigtsen og fotograf Karin Beate Nøsterud

Sånn så det ut da jeg traff journalist Julia Renate Ingebrigtsen og fotograf Karin Beate Nøsterud for en hemmelig prat på café!

Med teksten

Her er jeg som samler. Med god hjelp fra medillustratør Elise Sofie Østby.

I dag er jeg villig til å like en forside full av sport!

I dag er jeg villig til å like en forside full av sport!