I dag har jeg en stor rød ring i min kalender. Kunst- og håndverkskonferansen arrangeres på HiOA og jeg skal snakke både illustrasjon og NORSKE HEMMELIGHETER om ikke mange timene! Siste nytt jeg hørte var at 150 stk. er påmeldt, og det kan jo virkelig gi spennende resultater i den praktiske oppgaven jeg har forberedt til publikum! Tvi, tvi!

Se denne fine oversikten over ting som skjer på HiOA. Jeg gleder meg jo mest til i dag...

Se denne fine oversikten over ting som skjer på HiOA. Jeg gleder meg jo mest til i dag…

Før mitt foredrag er det høvelbenken i skolen som skal til pers! (kilde: @pekonsen /Instagram)

Før mitt foredrag er det høvelbenken i skolen som skal til pers! (kilde: @pekonsen /Instagram)

Snikktitt på en av mine slides om hvordan man lager en illustrasjon...

Snikktitt på en av mine slides om hvordan man lager en illustrasjon…

Sniktitt på en teknikkprøve...

Sniktitt på en teknikkprøve…

OG noen minnebilder fra forrige gang jeg gjesteforeleste og holdt workshop på HiOA. Det var en drøm!

OG noen minnebilder fra forrige gang jeg gjesteforeleste og holdt workshop på HiOA. Også i dag blir det en praktisk oppgave!