Da jeg lagde nye flyers for Gitte Jørgensen nylig, fikk jeg litt av et referansefoto på fargene! Gitte sendte meg like gjerne et foto av støvlene sine! Veldig gøy, og ganske annerledes enn hva mange andre gjør når man refererer til fargebruk.

Gitte er jo heller ikke en dame som gjør som alle andre, så det skulle kanskje bare mangle! =)

Dette sier Gitte Jørgensen om seg selv: «Jeg er freelancejournalist (medl. af Dansk Journalistforbund), forfatter, foredragsholder, kursusleder og coach. Jeg er forfatter til Pippi Power, to Simple Living-bøger – alle bøger er udgivet i Danmark, Norge og Sverige – samt redaktør og medskribent til flere debatbøger og antologier med temaer om børn, familie og kvinder.»

Gitte holder kurs i både Danmark og Norge, og jeg er den som bruker levere trykksaker og webmateriale.

Referansefoto som viser rødfargen det jaktes på!

Referansefoto som viser rødfargen det jaktes på!

Rød flyer integret i Gitte Jørgensens nyhetsbrev.

Rød flyer integrert i Gitte Jørgensens nyhetsbrev. Etter noen runder ble resultatet slik at støvlene ble med i designet.