I dag holder jeg nytt inspirasjonsforedrag for den nye gjengen i Drømmeukene. Så langt har jeg fulgt prosessen på Drømmeukenes facebookside, og det ser ut som at alt ligger til rette for et bra møte med de nye folka!

Her er inspirasjonsorda jeg brukte i prosessen da jeg lagde logo for Drømmeukene. Mye spennende...

Her er inspirasjonsorda jeg brukte i prosessen da jeg lagde logo for Drømmeukene. Mye spennende…

Drømmeukene fikk Brosteinprisen 2014. Vel fortjent. Her er Anna, Hanne og Gomi fra NAV bydel Grünerløkka.

Drømmeukene fikk Brosteinprisen 2014. Vel fortjent. Her er Anna, Hanne og Gomi fra NAV bydel Grünerløkka under prisutelingen i desember.

Kristoffer Joner er en av mange bidragsytere.  (foto: Drømmeukenes facebookside)

Kristoffer Joner er en av mange bidragsytere i Drømmeukene.  Et kvalitetstempel synes jeg! (foto: Drømmeukenes facebookside)