Denne uka ble  Deichmanbladet #4 lansert med konsert og utstilling på Deichman Grünerløkka. NORSKE HEMMELIGHETER pryder bladet med både forside og artikkel. I tillegg var NORSKE HEMMELIGHETER på lerret kunsterisk bidrag under åpningsfesten.

Siden jeg blei forkjøla måtte jeg nøye meg med denne bilderapporten fra Olivia, som er gjesteillustratør for prosjektet OG som også hadde et eget illustrasjonsoppdrag for magasinet denne gangen!

NORSKE HEMMELIGHETER var så heldige å ha forsiden på denne utgaven. Frank Michaelsen presentere bladet.

NORSKE HEMMELIGHETER var så heldige å ha forsiden på denne utgaven. Frank Michaelsen presentere bladet.

Intervjuet om NORSKE HEMMELIGHETER ble også trukket frem.

Intervjuet om NORSKE HEMMELIGHETER ble også trukket frem.

NORSKE HEMMELIGHETER var kunsterisk bidrag i form av hemmeligheter på lerret og i snakkebobler.

NORSKE HEMMELIGHETER var kunsterisk bidrag i form av hemmeligheter på lerret og i snakkebobler.

Hemmelighetene er malt i olje på lerret og handler om litteratur og bøker.

Hemmelighetene er malt i olje på lerret og handler om litteratur og bøker.

BUnker av fine magasiner soler seg i lampelyset!

Bunker av fine magasiner soler seg i lampelyset!

Salte pinner og søte hemmeligheter...

Salte pinner og søte hemmeligheter…

Kvelden fortsatte med konsert med Me and the Julios!

Kvelden fortsatte med konsert med Me and the Julios!

Selv om jeg ikke fikk vært der påpoå

Selv om jeg ikke fikk vært der i min egen fysiske form, var jeg der i papirutgaven. En øl fikk jeg visst også 😉