Drømmeukene er ferdig for våren, og jeg har snappa opp et skjermbilde fra facebooksiden som viser et knippe av bidragsytere inkludert meg selv. Jeg holdt foredrag for gjengen i slutten av mai, og hadde en like trivelig dag som alltids! For noen fine ungdommer. Tvi, tvi for både jobbmuligheter og videreutvikling av drømmer!

Et knippe bidragsytere til vårens Drømmeukene! (kilde: Drømmeukenes facebookside)

Et knippe bidragsytere til vårens Drømmeukene! Jeg i grønn sirkel, opptatt med å peke og forklare… (kilde: Drømmeukenes facebookside)

Med det samme jeg var ute og knæbba bilder, fant jeg dette fra Drømmeukenes prosjektleder Anna-Sabina Soggiu, som i disse tider er med på læringsverksteder under NAVs Mulighetskonferanse rundt om i landet. Gøy å se hvordan trykksakene jeg lagde for prosjektet er ute på farta!

@sabinasoggiu (Instagram) deler et utvalg av trykksakene som er med på Mulighetskonferansene.

@sabinasoggiu (Instagram) deler et utvalg av trykksakene som er med på Mulighetskonferansene.