Det er ikke spennende med ukjente numre lenger. De aller fleste gangene jeg svarer, er det telefonsalg eller undersøkelser. Så når et nummer uten navn blinker på mobilen har jeg sjelden høye forventinger. Inntil nå…

For det jeg trodde var en salgskonsulent i forrige uke, viste seg å være NORSKE HEMMELIGHETERs største fan! For en overraskelse! Jeg blir fortsatt glad av å tenke på det!

Det var nemlig sånn at det var et kræsj i kalender´n til vår fan, men heldigvis finnes gode kjær´ster som vet råd. Jeg fikk en telefon med historien om det hele, og så klart måtte vi finne en løsning! Resultatet ble at NORSKE HEMMELIGHETER for aller første gang hadde førvisning dagen før HageLarm.

Så hyggelig det var. Det er ingenting som er mer motiverende enn å møte publikum som har tatt prosjektet til sitt hjerte. Tusen takk for besøket!

Adele og Kristina på førvisning. Favorittskissene er sikra!

Kristina og Adele  på førvisning. Favorittskissene er sikra!

Nok en gang bekreftes min teori om at NORSKE HEMMELIGHETER har de aller beste folka. Jeg har tidligere hatt et leserinlegg på trykk der jeg mener at det burde finnes opp et ord for det motsatte av nettroll ettersom vår Instagramkonto og facebookside preges av seriøsitet. Og disse folka i virkeligheten.. så bra at man nesten ikke kan tro det!