Rett før sommerferien starta jeg jakta på fjøslukta , det unike som sitter i veggene hos oppdragsgiveren min. Lukta er snart definert, og akkurat nå er det fargene som har hatt fokus.

Her er en sniktitt på tre av de fire fargene jeg har valgt. (pluss sort og hvit) Fargene er plukket fordi de er sterke, men ikke skrikende og fordi de passer sammen med tanke på hva jeg trenger av lyst og mørkt i paletten.

I tillegg til det har jeg sett alle fargene på trykk på papiret slik at jeg kjenner til hvordan de forandrer seg fra skjerm til ferdig produkt.

En annen ting jeg har vært bevisst på er at jeg ønsker at dette prosjektet skal være gjennkjenbart ettersom det skal bestå av flere «deler». Ved å holde meg til samme farger vil det være lett for folk å se at nye «produkter» hører til dette prosjektet. (Som når man for eksempel lager flere trykksaker.)

Tre av de fire fargene jeg har valgt med, i tillegg til sort og hvit.

Tre av de fire fargene jeg har valgt meg, i tillegg til sort og hvit.