Hurra! Jeg skal gjesteforelese for nye studenter som tar faget Digital kunst og håndverk på HiOA denne høsten. Jeg gleder meg til å treffe de 20 studentene som skal få høre om illustrasjon, virkemidler, sosiale medier og mer til!

I fjor hadde jeg fantastiske dager i klasserommet med foredrag, workshop OG en utstilling! Det kan høres ut som at det ikke er mulig å toppe dette, men det skal vi jammen meg prøve på.

Kunstprosjektet NORSKE HEMMELIGHETER har gitt verdifull læring om hva det vil si å drive blogg, hvordan man forholder seg til folks dypeste hemmeligheter og hvordan illustrasjon fungerer som virkemiddel. Det er en stor fordel å ha et prosjekt man kan bruke konkrete eksempler fra når man lærer bort.

00_gjesteforeleser_undervise_CathrineLouiseFinstad_desillustrert_illustrasjon_foredragsholder_desillustrert

Programplan, foredragslides og kaffe… Snart blir det full fart på høyskolen igjen!