I morgen skal jeg på radio live for aller første gang!

I forbindelse med NORSKE HEMMELIGHETER skal jeg delta i programmet EKKO på Nrk P2 klokka 9. På menyen står da selvsagt hemmeligheter, og jeg har valgt ut en hemmelighet som eksempel på hva som sendes inn til NORSKE HEMMELIGHETER.

Årsaken til at jeg har valgt akkurat denne hemmeligheten er fordi den kom inn på nyttårsaften, 31 desember for noen år siden. Tidspunktet for da den ble sendt inn var sånn typisk da jeg og mange satt rundt middagsbordet, klar for å feire det nye året.

Tidspunktene for innsendelser av hemmelighetene har blitt mer og mer interessant etterhvert som prosjektet har vokst seg større. Det gjør noe ekstra med hemmeligheter som handler om ensomhet når de blir sendt inn på tidspunkter som kl 17:00 den 24. desember, eller på nyttårsaften sånn som denne.

Programmet høres på P2 kl 9 i morgen, eller ved å klikke her.

11_Radioprogram_cathrinelouisefinstad_desillustrert_illustrasjon_tekst_foredragsholder_foredrag

Ekko er et radioprogram på NRK P2 med reportasjer, intervjuer og andre innslag om samfunnsaktuelle og populærvitenskapelige temaer. (kilde: Wikipedia)