Denne våren har en helt ny idé fått spire og vokse seg til hos Illustratørene. Jeg har nemlig blitt illustrasjonsagent og gleder meg over en ny rolle i illustrasjonsverdenen!
Kjempespennende!

«Det er nesten som å komme til dekka bord. Her finnes det kompetanse, historie og variasjon. Når alle gjør det de er best på er vi garantert gode resultater. Jeg synes det er spennende og flott å se at Illustratørene utvikler seg. Jeg har trukket vinnerloddet som får representere en så dyktig gjeng.» sier jeg i pressemeldingen som har blitt sendt ut til bransjen.

21a_illustratorene_foredrag_foredragsholder_desillustrert_cathrinelouisefinstad_illustrasjonsagent

Illustratørene: Inger Sandved Anfinsen, Trond Bredesen, Elisabeth Moseng, Marius Pålerud, Hilde Hodnefjeld, Trude Tjensvold og Ingunn Dybendal. Og meg som agent!

21b_illustratorene_foredrag_foredragsholder_desillustrert_cathrinelouisefinstad_illustrasjonsagent

Mine nye visittkort – illustrerte så klart!

21c_logo_foredrag_foredragsholder_desillustrert_cathrinelouisefinstad_illustrasjonsagent

Illustratørenes nye logo.