St.Hansbål, grilling og bademuligheter blir ikke helt det samme uten en dæsj kunst!

I fjor skjedde endelig det jeg hadde venta på i mange år – kunstutstilling i Bogen! I årevis hadde jeg hørt om at det pleide å være kunstutstilling og i årevis gikk jeg slukøret hjem…

Men i fjor dukket plutselig Galleri Bogenloftet opp med åpne dører. Anne Grethe Amlie Grytbak, som har Bogenloftet som verksted og galleri, har for andre gang sommerutstilling i år. Åpningen skjer på selveste St.Hansaften og det er Stokkes ordfører Erlend Larsen som har fått æren av å ønske velkommen.

Årets utstilling heter “Mellom linjene! og består av grafikk og maleri. Utstillingen åpner klokka 18, og galleriet er åpent til klokka 22.

21a_galleri_bogenloftet_stokke_cathrinelouisefinstad_desillustrert_illustrasjon_foredragsholder

Galleri Bogenloftet

21c_annegretheamliegrytbak_galleri_bogenloftet_stokke_cathrinelouisefinstad_desillustrert_illustrasjon_foredragsholder

I fjor var jeg så heldig at jeg fikk være med på prosessen som skjer når man lager grafikk. Flere bilder av det kan du se her.

Galleri Bogenloftet ligger i Bogen i Stokke. Faste åpningstider er lørdager og søndager 11-16, ytterligere informasjon er på facebooksiden du finner her.