PÅ VEGNE AV MODUM KUNSTFORENING VIL JEG ANBEFALE DETTE FOREDRAGET…

Noe av det mest hyggelige jeg gjør er å holde foredrag. Selv om jeg liker både hjerter og tomler opp – så er det noe med å se folk sine ansikter i verdenen utenfor macen også;)

Før sommer´n holdt jeg foredrag om NORSKE HEMMELIGHETER i Modum Kunstforening i Vikersund, og nå har jeg fått referansen fra oppdraget.

«Cathrine Louise Finstad var i Modum kunstforening den 31.05.2016 for å snakke om Norske Hemmeligheter. Modum kunstforening skal ha en utstilling med illustrasjoner til Norske Hemmeligheter fra 15. september – 2. oktober 2016. I den forbindelse var lærere fra skolene i Modum invitert til et foredrag. Tanken var å gi informasjon som lærere kunne bringe videre til sine elever i forkant av utstillingen.

Cathrine Louise Finstad presenterte på en fin og engasjerende måte hvordan Norske Hemmeligheter har kommet i stand og om hvordan hun og hennes kollega illustrerer hemmelighetene etter hvert som de blir sendt inn.
På vegne av Modum kunstforening vil jeg anbefale dette foredraget til andre som vil vite mer om Norske Hemmeligheter.

Med vennlig hilsen
Une Backe Altern, leder Modum kunstforening»

07_referanse_foredragsholder_foredrag_desillustrert_illustrasjonsagent_illustrasjon_tekst_cathrine_louise_finstad

Vil du eller noen du kjenner ha et foredrag som inspirerer, setter tankene i sving og som avsløerer både dine og naboens hemmeligheter? Ta kontakt på mobil 92021539 eller send en mail til cathrine(at)norskehemmeligheter.no

Flere referanser kan du lese her.