Yes! Jeg skal gjesteforelese for nye studenter som tar faget Digital kunst og håndverk på HiOA denne høsten også. Jeg gleder meg til å treffe studentene som skal få høre om illustrasjon, virkemidler, sosiale medier og mer til!

I fjor  og året før hadde jeg fantastiske dager i klasserommet med foredrag, workshop OG en utstilling! I tillegg var jeg så heldig at jeg fikk være en av foredragsholderne på selveste Kunst- og håndverkskonferansen 2015 der 150 deltagere fikk konkrete eksempler på hvorfor vi ikke kan leve uten illustrasjon. Supergøy!

Nå planlegger jeg høstens opplegg og teller ned dagene til vi skal i gang med tusj, vannfarger, idéverksted og NORSKE HEMMELIGHETER.

19_HiOA_digital_kunst_foredragsholder_foredrag_desillustrert_illustrasjonsagent_illustrasjon_tekst_cathrine_louise_finstad

Foredrag er det beste jeg veit, og med et tema som illustrasjon og NORSKE HEMMELIGHETER finnes det ingen grenser for hva som kan snakkes om! Alle som har lyst på et foredrag til sin skole, sin kick-off eller sitt julebord må gjerne ta kontakt!