I forrige uke møtte jeg nye ungdommer som deltar i høstens Drømmeukene. Jeg holdt foredrag om å leve av kreativitet og alt det innebærer. Om to-do-lister og Skatt Øst, om å trives i jobben sin og om å takle kritikk eller spørsmål fra andre som er skeptiske, eller rett og slett urolig for at valgene du tar er de rette.

Jeg er så heldig at jeg har fulgt Drømmeukene fra første pilotgruppe i 2013, og disse foredragene må jeg si er noe av det mest hyggelige jeg gjør. Ikke bare er det stas å treffe ungdommer som er midt i en prosess, men det er ekstra givende å bruke tid på noe jeg vet funker.

Siden 2013 har jeg fått nye insta-venner og møtt deltagere fra kurset, helt tilfeldig, på vei til sin nye jobb! Prosjektet har blitt tildelt Brosteinprisen 2014 og har siden oppstarten gitt ungdom nye muligheter til å tørre og drømme, tro på seg selv og gå for målet de setter seg.

Les mine referanser som foredragsholder her.

03_desillustrert_cathrine_louise_finstad_illustrasjonsagent_illustrasjon_foredragsholder

Før lyset slås på…

03b_plakat_flyers_desillustrert_cathrine_louise_finstad_tekst_illustrasjon_foredragsholder

I tillegg til inspirasjonsforedrag har jeg vært involvert i arbeid med logo og materiell for Drømmeukene.